Jdi na obsah Jdi na menu
 


Informace Národního registru

15. 3. 2012

Informační servis Národního registru majitelů zvířat


Volané číslo je nedostupné? Aktualizujte zdarma své údaje v NRMZ
Vážně zraněný pes bojuje o život a naši operátoři se marně pokoušejí dovolat na telefonní číslo majitele, uvedené v registru. Majitel zatím zřejmě marně čeká na telefonát o nálezu svého mazlíčka. A dopis dorazí nejdříve následující den. Takové případy se skutečně stávají.
V ideálním případě uběhne mezi přijatým oznámením o nalezeném zvířeti a vyrozuměním majitele přibližně minuta - tedy doba, než operátor NRMZ ukončí hovor s nálezcem a vytočí číslo majitele. To vše za předpokladu, že majitel v databázi pravidelně aktualizuje své kontaktní údaje.
Registrace zvířete v NRMZ je celoživotní a údaje v databázi se mění jen na žádost majitele. Možná jste se také přestěhovali, změnili telefonní číslo nebo e-mailovou adresu.
Změnu můžete nahlásit pomocí formuláře v klientské části webu NRMZ, e-mailem (musí obsahovat číslo čipu), přes formulář pro on-line registraci nebo telefonicky v pracovní dny od 9 do 17 hodin.
Doporučujeme doplnit i náhradní kontakt - telefonní číslo na osobu, které svěřujete zvíře na hlídání třeba v době dovolené. Zápis změn v databázi je zdarma.
Pozor: změnu majitele nelze hlásit telefonicky ale pouze písemně (dopisem, e-mailem nebo on-line formulářem).


Národní registr majitelů zvířat zajišťuje nepřetržitou 24hodinovou službu 7 dnů v týdnu na tel. 602 611 053 nebo e-mailu info@narodniregistr.cz.
Pro administrativní záležitosti, hlášení změny údajů a dotazy (informační servis) je určena běžná pracovní doba od 9 do 17 hodin v pracovní dny. Mimo tuto dobu (od 17 do 9 hodin v pracovní dny, o víkendech a svátcích) jsme Vám k dispozici pro případy ztracených a nalezených zvířat.

Národní registr majitelů zvířat
P. O. BOX 132, 120 00 Praha 2
info@narodniregistr.cz
www.narodniregistr.cz